lørdag 3. desember 2011

Et par kort

Med været som er for tiden frister det stort sett bare å sitte inne med hobby ting.
I dag skal vi en tur i Kongeparken og det eneste som minner om jul er julpynt og julekort.
Men blir nok koselig uansett.


 Rent og enkelt 40 års kort.


Igjen vært på treff på Scrapshop, da blir det som regel at jeg låner litt av de andre.
Denne gangen glemte jeg til og med stempelputer og papir kutter. Så det eneste som er mitt her er kartong, mønsterpapir og tusjene jeg har fargelagt med.


Var ikke så veldig effektiv på treffet men fikk laget denne boka til han eldste. Greit med en enkel liten bok til å øve på gloser. Arket hadde Pat laget til oss, fikk flere i gave fra henne til alle som var på treffet. Tusen takk.

3 kommentarer:

Linda Brun sa...

takk for sist!! Flotte kort, og den boken var jo bare kul.

Lin sa...

Den boka var stilig, tror jeg må lifte den til eldstejenta her!
Tusen takk for kommentar i bloggen min:)
Ha en fin søndag:)

Elisabeth sa...

Smart med egen glosebok!

Kjempekoselig treff

Klem fra meg