søndag 11. april 2010

Sitteunderlag

Har laget mine første sitteunderlag. Ser at jeg trenger litt trening i å få motivet helt på midten når jeg krymper ulla, men øvelse gjør vel mester.

Laget først et til meg selv. Likte så godt fargene jeg har laget tøflene mine i tidligere så det ble akkurat sammen.

Så var det ungene sin tur. De var ikke så intereserte helt til jeg sa at jeg kunne lage med noe annet en hjerte. Han eldste valgte dødninge hode (er det gutter så er det gutter). Har nå fått lage et som jeg synes ble greit, han var ikke helt fornødy med munnen skulle hatt den litt større og med tenner. Får se om jeg får til å sy på noe greier så det blir helt bra. Men han synes nå den var deilig å sitte på.

4 kommentarer:

Pauline sa...

Herlige sitteunderlag!!
Du er jammen flink!
Ha en fin søndagskveld!
Klem!

Randi Elisabeth sa...

Kjempeflott sitteunderlag Line:) Har sett medlingen din om engler:) Kunne hatt rosa(ikke baby rosa), turkis, naturfager/hvit eller i sort. Se hva du får til;)

ABE sa...

KNallflinke!!!

Elisabeth sa...

Jøss, så kule sitteunderlag :-)

Flink du!